Ky është burimi më i lartë i f orcës të cilën duhet ta kuptojë njeriu i mençur.
Njeriu për nga natyra mu ndohet të jetë i c ivilizuar. Duhet të jetojë me njerëzit, ndërsa njerëzit kanë d ëshira dhe ima gjinata dhe kërkojnë nga ai që të p ajtohet me ta në të gjitha çështjet dhe nëse ai nuk p ajtohet, ata do ta d ëmtojnë, l ëndojnë dhe to rturojnë, por nëse p ajtohet me ta, ai pë rsëri do të to rturohet dhe dë mtohet nga ata dhe nga të tjerët.
Ai i cili mendon për gj endjen e tij dhe të tjerëve do të vë rejë situata të ngja shme sikur kjo. Çdo popull që dë shiron të bëjë zina, të jetë i pa d rejtë dhe ta nj ollos fenë, fa jësohen për kr yerje të nd alesave që Allahu i përmend në ajetin:LEXO ME TEPER DUKE E HAP REK LAMEN ME POSHTE
“Thuaj (o Muhammed): “Me të vërtetë, Zoti im ka nd aluar punët Fevahish (mëk atet e mëdha, ku rvërinë, zi nanë etj.) qo fsliin të hapta ose të fsh ehta dhe gjynahet (të të gjitha llojeve), dh unimin pa të drejtë, t’i shoqërohet Allahut (në adhurim) diçka, për të cilën nuk ju ka dhënë k urrfarë të drejte dhe të thoni për Allahun atë që nuk e dini.” (A’raf, 33)LEXO ME TEPER DUKE E HAP REK LAMEN ME POSHTE
Nëse njerëzit e këtillë mbl edhen në një vend, për she mbull në një universitet, në h otel, shkollë, fshat ose qytet, dhe me vete kanë edhe të tjerë, çka mund të bëjnë? Çka tjetër veçse miratimin e të tjerëve apo për të tjerët të h eshtin duke mos i kund ërshtuar ata në mënyrë të h apur.
Nëse të tjerët qëndrojnë të qetë, nuk do të mund të dë mtohen nga ata, por do t’i f yejnë dhe d ënojnë duke i ulur në vendin e tyre. Nga ai mund të kërkohet të bëjë d ëshmi të rreme apo të flas g enjeshtra rr eth fesë apo t’u nd ihmojë në bërje të zi nasë dhe ve prave të padr ejta.